söndag 7 oktober 2012

Megaloppis och promenad = skön helg

Igår så var vi till Megaloppisen en sväng. Upplevde det som att det inte alls var lika mycket folk som föregående gånger. Vilket jag tycker var väldigt skönt. Hem kom jag med 3 svarta stringgavlar av den djupare modellen och två urtjusiga orangea kuddar som Karin på Kaksmulan design har gjort. Jag tyckte att jag kände igen namnet Kaksmulan och var tvungen att fråga henne om hon hade samarbete med någon eller hade att göra med någon blogg och självklart så är det ju via Tid & Rum som jag känner igen henne ifrån :) Kul att träffa henne!
Jag får visa upp fynden vid ett senare tillfälle när jag har fotat. Under tiden kommer foto från vår promenad idag.





The Loppers

//Therese

2 kommentarer:

  1. Så kul att du köpte de urfina orangea kuddarna av Kaksmulan! Älskar det tyget!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hur fina som helst och man blev glad av både kuddarna och Kaksmulan!

      Radera